Tuesday 19 February 2013

12 & 19 Februari...


Dalam kesibukan masa skarang nih.. sempat lagi saya meluangkan masa, meringankan jari jemari menaip n3 yang tak seberapa ini..ulang lagi... tak seberapa ini? huhu.

N3 ni, pasal hari lahir anakanda saya yang tercinta, Harith dan Hafiy.. Dua-dua lahir dalam bulan Februari.. Harith pada 12 Februari 2005, manakala sikecil saya pada 19 Februari 2010. Kalau uolls nak tahu, dua lagi anak saya Husna & Hasif pula kedua-duanya lahir bulan April.. hebat perancangan saya bukan? Muehehehehe.

Sambutan hari lahir untuk kami sekeluarga saja. Takde besar- besarpun. 
Hari lahir si abang disambut masa kat kg di Pengkalan Chepa , Kelantan. Sambut dengan atuk, makcik, pakcik dan sepupunya. Beli kek, dan satay..doa untuk kesejahteraan dia, dan ngaaappp. Mudah kan?




susun makanan pun berterabur ..


Hari lahir Hafiy plak kat kg Luit, Maran, Pahang..
Pun buat ringkas aje..nak beri anak gembira...beli kek, masak mi rebus ala mi calong, dan beberapa menu tambahan.. Gembira tul Hafiy dapat kek ultraman.. 
Aturcara...doa untuk kesejahteraan Hafiy, dan ngaaaap.



kek hari lahir Hafiy yang simple, tapi kelihatan dia sgt berbesar hati..suke sangattt.



makan kat bawah je..
tengok saprah tu..baru beli kat Teganu tuari..



sorang2 nya jejaka yang hadir..
nak kenal? whattsap je ..haha..


Semoga anakandaku dapat dibesarkan dengan penuh kesempurnaan.. semoga mereka semua menjadi anak yang soleh dan solehah, yg dapat membahagiakan kami ibu bapanya dan orang Islam lainnya, agama Islam, dan negaranya.
Amin.

No comments:

Post a Comment